Programi vadbe

Ogrevanje in vaje za gibljivost

Programi vadbeZa ogrevanje naj bi porabili približno 10 do 15 min na kardio napravah in tako pripravili srčno-žilni in dihalni sistem za poznejše večje obremenitve. Izogibajte se vajam, ki zahtevajo preveliko hitrost in moč. Najprimernejša je vožnja s kolesom, tek na tekoči stezi, tek na smučeh. Po končanem ogrevanju sledi stretching oziroma vaje za splošno gibljivost. Uporabljamo jih za zvečanje gibljivosti sklepov in zmanjšanje možnosti mišičnih poškodb. Šele nato pride na vrsto glavni del vadbe na trenažerjih.

Osnovna načela za pravilno vadbo

  • Vsak trening začnite z ogrevanjem in končajte z umirjanjem
  • Pogosto spreminjajte sklope vaj, da ne pride do zasičenosti.
  • Ne mislite le na mišično moč, ampak tudi na gibljivost v sklepih, kar pomeni, da z vajami krepimo mišice in jih raztezamo.
  • Z določeno mišično skupino delajte do trenutne utrujenosti.
  • Ko vaje ne morete več izvajati tehnično pravilno, prekinite z delom.
  • Določanje števila ponovitev in serij pa se običajno prepušča trenerju, ki na vašo željo pripravi vadbeni program.

KONTAKT

Fitnes Stegnar
Sebenje 47b
4294 Križe

Tel.: 0599 21 248
E: info@fitnes-stegnar.si

 

OBRATOVALNI ČAS:

PON – PET: 7.30 - 22.00

SOB, NED IN PRAZNIKI:
16.00 – 21.00

PRAZNIČNI DELOVNI ČAS
OD 23.12.2017 DO 2.1.2018

sobota; 23.12.2017 11h-21h
nedelja; 24.12.2017 - ZAPRTO
ponedeljek; 25.12.2017-ZAPRTO
torek; 26.12.2017 16h - 21h
sobota; 30.12.2017 11h-21h
nedelja; 31.12.2017 - ZAPRTO
ponedeljek; 1.1.2018 - ZAPRTO
torek; 2.1.2018 16h-21h

LOKACIJA

Fitnes Stegnar - Sebenje

SPONZORJI

Avtohiša Vrtač  Atelje BM Graphics

   

Ključavničarstvo Koritnik